nedeľa 23. januára 2011

Ako som v noci rýchlo hermelíny baleu

Stalo sa to, čo sa skôr, či neskôr dalo očakávať. Prišla mi o pol jedenástej večer správa, nech prídem na narodeninovú party známym a ako dar mám doniesť 5 hermelínov, ktoré sa nám v špajzi povaľujú. (máme extrémne vela hermelínov, lebo sú zo Zlevnenky za 6 kč- Drukos výnos).
Dar by sme mali, ale do čoho ho zabaliť? Papier žiaden po ruke, dokonca ani žiadny vhodný časopis na rozstrihanie som nemala. Jediné, čo ma po dvoch pohároch vína napadlo, bolo použiť nejaké nepotrebné študijné materiály.




Zaostrime spoločne na krivo zabalené syry v ťaháku- už je po skúške, tým padom stratil svoj význam. V tomto stave mi to prišlo neuveriteľne nudné, takže som na to nalepila akési samolepky, ktoré sa nám povaľovali po byte a spravila som najrýchlejšiu mašľu aká sa len dá- z igelitky. Proste som sa len prehrabala medzi taškami, ktoré máme odložené. Chcela som niečo farebné a klasická žltá Billa igelitka, by bola príliš veľká. 
Použila som teda prachobyčajnú igelitku z H&M. Ja viem, že toto je asi najhoršia kvalita fotiek na svete, ale kto už by sa nad tým v noci zamýšľal.
Nakoniec som tú mašľu ešte obstrihala, aby z nej toho toľko nevytŕčalo na všetky strany. Zobrala som aj fľašu domáceho ružového šampanského a mohla som vyraziť- tú som nebalila, lebo som z nej chcela po ceste piť.
Dar bol prijatý s nadšením a všetko sa využilo: ťahák si niekto prečítal, blesk sa nalepil na dvere a mašľa vyzerá ako celkom pekný vlasový aksesoár. Rozmýšľam, že sebecky zneužijem tú Billu na čelenku. Uvidíme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára