nedeľa 9. januára 2011

Ako som snehové vločky vyrobeu

Snehove vločky. To znie tak zimne a vianočne a na internetoch to vyzerá dobre. To skúsim aj ja. Presne takto vyzeral ďalší z mojich, nie až tak múdrych, myšlienkových pochodov. Vystrihnem voláke vločky z baliaceho papiera a nalepím ich na dary. Easy. Ha!
Tak som si deň vopred spravila prípravu. Na skúšku, z obyčajného papiera.


Jeeej, srdiečka to je zlaté. A že sa to bude úplne na hovno lepiť, pretože sa to celé roztrhne? To ma nenapadlo. Výsledok? Veľmi úbohý a kostrbatý.


Tie vločky sú príliš veľké? NO SHIT, Sherlock! Poučená vlastnými chybami som to skúsila len s jednou menšou hviezdou. (btw. naivne som si myslela, že ak vyžehlím papier, tak ho zbavím viditeľných prekladov. Nestalo sa tak. Marha život!)


Aj toto sa prirodzene trhalo a stužka sotva drží na mieste za pomoci enormného množstva lepiacej pásky. Fair enough.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára