pondelok 26. septembra 2011

O ničom

Tu je zoznam príspevkov, ktoré by som bola bývala napísala, keby sa mi chcelo:


-O tom ako sme rusov vo vlaku podplatili


-O tom ako Štěpán na cintoríne spal


-O tom ako sme deň v Rumunských horách strávili


-O tom ako som couchsurfing vyskúšala a nikto ma neznásilnil


-O rumunských svadbách


-O tom ako ma srbský spolubývajúci obťažoval


-O tom ako som 17 hodín vlakom za Štěpánom do Viedne išla


-O tom ako sme v Benátkach umenie videli a nových kamarátov si našli


-O tom ako sme na Azúrovom pobreží oddychovali


-O tom ako sme najstaršiu parfumériu vo Francúzsku navštívili


-O tom ako sme v Nice omylom nocovali


-O tom ako si na nudistickej pláži postarší ujo kabanos honkal


-O tom ako sme 35 hodín vlakom išli


-O tom ako sme sa na grilovačke prežrali


-O tom ako sme záchranku volali


-O tom ako rodina na vizitu prišla


-O tom ako sme sa s poliakom lúčili


-O tom ako sme paláce a zámky videli


-O tom ako som si vypeu


-O Rumunsku

1 komentár: